qom and tehran chat

چت دختر ها و پسر های قم و تهران

qom and tehran chat

چت دختر ها و پسر های قم و تهران

این وبلاگ رسما و قانونن پیرو قوانین نظام جمهوری اسلامی است و در صورت مشاهده نکات انحرافی آن مخاطب ضبت و مورد بررسی قرار می گیرد .البته شایان ذکر است که این وبلاگ جهت آشنایی و چت هست ولی موارد متفرقه از جمله ورزش و موسیقی و... را نیز شمال حال میشود.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

حجاب

سه شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۳۴ ق.ظ

نمیدونم از کجابگم😊ولی حجاب تنها چادر نیست .

یه حقیقت که به نقل از یک دختر خانوم میشنویم.

مریم محبی:راستش آخر هفته بود که با تیپ و شیک شدن حسابی راهی خیابون شدم برای خرید ولی توی دلم منظور هوس نداشتم تا اینکه به خودم اومدمو وپ دیدم نگاه مردم مثله کلاغ سیاه دنبالمه ،چند نفر از پسرای هوسران تعقیبم کردن و با هزار زر و بد بختی جایی پا گذاشتم که دلم آرام شد ،کم کم صدای اذان بلند شد و من به هوای کودکی دست نماز گرفتم تا. اینکه یکدفعه موبایلم زنگ خورد انگار مادرم منتظرم بود ،من سریعا و بدون اتلاف وقت به طرف خانه ،روانه شدم .اما توی راه به یه چیز تازه ایی رسیدم بله من  احساس کردم که از نگاه شهوت آلود منردم به دورم نگاهی به خود کردم که با چادر نماز مسجد به خانه میرم واز اینجابود که تصمیم به آرامش و فواید حجاب برای خود گرفتم نه دیگران.


خب ، دوستان اثرات حجاب اکثرش برای خود فرده چه دختر و چه پدسر و اندکش برالی مردم هست که به گناه نیفتن .

😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇حجاب تنها چادر نیست بلکه عفت و حیا ست😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۰